Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BE ® - Sollicitatie topic Director

 :: Algemeen :: Work

Ga naar beneden

BE ® - Sollicitatie topic Director  Empty BE ® - Sollicitatie topic Director

Bericht van Gast za feb 01, 2014 5:37 am

Beste leden,

Zoals jullie aan de titel hebben kunnen zien, hebben we nu een apart topic voor de sollicitaties voor Director. We hebben gekozen om dit te doen zodat het iets overzichtelijker wordt in het 'gewone' sollicitatie topic. Dus, mocht je willen solliciteren voor de rang Director of, Doe het dan hier in plaats van in het andere topic. Onthoud wel, het is een hogere rang,dus we verwachten ook wat meer van je sollicitatie. 

Gelieve deze 'Code' in te vullen :


Code:
Naam:
Ik solliciteer voor de Director functie:
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn:
Ik ben beschikbaar voor (in uren):
Motivatie (waarom wil ik hier graag werken):



Wij wensen je natuurlijk een goed succes!


Met vriendelijke groet,
Het Work & Pension Team ©


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BE ® - Sollicitatie topic Director  Empty Re: BE ® - Sollicitatie topic Director

Bericht van Gast ma feb 03, 2014 10:41 am

Naam:Coolearthu50
Ik solliciteer voor de Director functie: Maakt mij niet uit. Ik heb met zo goed als alle director rangen ervaring. Als er een plaats vrij is wil ik me zeker canidaat stellen!
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn: Zoals ik hiernet zei : Ik heb ervaring met veel directie functies dus kan hier niet goed op antwoorden.
Ik ben beschikbaar voor (in uren): Ik heb niet echt altijd in de hand om hoelaat ik online kan. Maar ik kan wel dagelijk min. zo'n 3 uur & 30 min.
Motivatie (waarom wil ik hier graag werken): Ik werk al bij British Empire omdat het een net geopend bedrijf is, het is een goed georganiseerd bedrijf dat ik wil helpen aan de top te geraken.


Laatst aangepast door Coolearthu50 op wo feb 05, 2014 8:46 am; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BE ® - Sollicitatie topic Director  Empty Re: BE ® - Sollicitatie topic Director

Bericht van Gast wo feb 05, 2014 8:21 am

Naam: Davo113
Ik solliciteer voor de rang: Director for Business Innovation and Skills.

Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn: veel promotie kunnen geven. veel online zijn.
Ik ben beschikbaar:smiddag meestal 16:00 uur tot 17:30 uur, savonds van 19uur tot 20:30.
Motivatie: omdat ik meer wil kunnen doen dan Duke II ( en ik wil me volledig inzetten).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BE ® - Sollicitatie topic Director  Empty Re: BE ® - Sollicitatie topic Director

Bericht van Gast do feb 06, 2014 9:54 am

Naam:Brein-Koning
Ik solliciteer voor de Director functie:Director for Business Innovation and Skills.
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn: Mensen goed kunnen helpen, sociaal zijn, veel online zijn,...
Ik ben beschikbaar voor (in uren): Zo'n 4 uur per dag.
Motivatie (waarom wil ik hier graag werken): Ik heb momenteel de rang overlord, ik zou me graag willen bewijzen met een directie rang, dan kan ik laten zien dat ik dat aan kan.



--------------------------------

Mvg,
Brein-Koning

Overlord

--------------------------------

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

BE ® - Sollicitatie topic Director  Empty Re: BE ® - Sollicitatie topic Director

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Algemeen :: Work

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum