Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS

 :: Algemeen :: Work

Ga naar beneden

Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS Empty Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS

Bericht van Gast za feb 01, 2014 5:18 am

Beste leden,

Zoals jullie aan de titel hebben kunnen zien, hebben we nu een apart topic voor de sollicitaties voor SoS en DSoS. We hebben gekozen om dit te doen zodat het iets overzichtelijker wordt in het 'gewone' sollicitatie topic. Dus, mocht je willen solliciteren voor de rangen SoS of DSoS, doe het dan hier in plaats van in het andere topic. Onthoud wel, het is een hogere rang, waar je voor solliciteert, dus we verwachten ook wat meer van je sollicitatie. 
Er komt ergens vandaag ook nog een topic voor de sollicitaties voor Director of - . 
We hopen dat dit jullie een beetje helpt, en dat het zo allemaal ook wat overzichtelijker wordt.

Gelieve dit in te vullen voor de sollicitatie:

Code:
Naam:
Ik solliciteer voor de DSoS/SoS functie:
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn:
Ik ben beschikbaar voor (in uren):
Motivatie (waarom wil ik hier graag werken):

Succes en veel plezier met jullie (hopelijk) nieuwe rangen,

Het W&P Team - BE ®

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS Empty Sollicitatie DSoS

Bericht van LARALARA=Ban. ma feb 03, 2014 2:34 am

Naam: LARALARA=Ban.
Ik solliciteer voor de rang: Deputy Secretary of State for Education/Dep.
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn: Leidinggevende vaardigheden, geduld. Ik heb sinds 2008 tot 1013 in de LW gezeten. Heb daar ook leidinggevende functies gehad. Tevens ben ik bij de organisatie Army Strikes Back leider geweest.
Ik ben beschikbaar voor (in uren): +- 4 uur p/d
Motivatie(waarom wil ik hier graag werken): Ik zie dat hier een aantal oude bekende werken die ik nog ken van de legerwereld, en dit leek me een leuk project om weer te beginnen met Habbo.

LARALARA=Ban.
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS Empty Re: Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS

Bericht van Gast di feb 04, 2014 7:27 am

Naam:Coolearthu50
Ik solliciteer voor de DSoS/SoS functie: Ik heb meerdere ervaringen met beide, dus maakt het mij niet echt uit.
Ervaring/Vaardigheden die bij deze functie van belang zijn:Leiding geven, Sociaal zijn, Vriendelijk zijn, ...
Ik ben beschikbaar voor (in uren): +- Zo'n 3-4 uur per dag.
Motivatie (waarom wil ik hier graag werken):Het is een tof bedrijf met in de bovenste rangen goede leden. Dit bedrijf zal ook snel veel nieuwe leden werven. Ik wil hierbij helpen met meer nieuwe leden te werven en het bedrijf naar de top te brengen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arthur,

Wat wil je nou allemaal? Je solliciteert voor Director,DSoS,SoS en overlord. Gelieve er 1 te kiezen.

MVG,
DSoS for work & pension - yahmal1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS Empty Re: Be ® - Sollicitaties SoS & DSoS

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Algemeen :: Work

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum